Kraj

Agencje reklamowe z Polski przesłały na festiwal w Cannes 86 zgłoszeń

Agencje reklamowe z Polski przesłały na Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes (Cannes Lions) 86 zgłoszeń reklamowych. Najwięcej prac zgłoszono w...

Agencje reklamowe z Polski przesłały na Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes (Cannes Lions) 86 zgłoszeń reklamowych. Najwięcej prac zgłoszono w kategorii press & outdoor – 46 (Ad Fabrika/FCB, DDB Warszawa, G7, J. Walter Thompson/Parintex, Leo Burnett Warszawa, Saatchi & Saatchi, Scholz & Friends Warszawa i TBWA/Warszawa). Do kategorii film trafiło 25 spotów reklamowych (DDB Warszawa, Euro RSCG Warsaw, Leo Burnett Warszawa, NoS/BBDO, PZL, Saatchi & Saatchi, Scholz & Friends Warszawa i TBWA/Warszawa), do kategorii media – 6 projektów mediowych (MediaCom Warszawa, Mediaedge:cia i Saatchi & Saatchi), a do kategorii cyber – 5 prac (K2 Internet, Max Weber, Matrix i OS3 Multimedia). Konkurs rozpocznie się w lipcu br. (JP)