
Agnieszka Gajzler-Barylska nie jest już dyrektorem ds. strategii i rozwoju digital TVN Media. Informację potwierdził nam m.in. dział prasowy TVN Grupy Discovery.
Agnieszka Gajzler-Barylska do zespołu biura reklamy TVN Media jako dyrektor ds. strategii i rozwoju digital dołączyła w listopadzie 2018 r. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Do TVN Media przeszła z Dentsu Aegis Network, gdzie m.in. współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, kontentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacomie oraz w grupie Naspers, gdzie rozwijała kluczowe produkty GG Network.
Agnieszka Gajzler-Barylska jest też prezesem zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska (od lipca 2017 r.).