Kraj

Agnieszka Gozdek strategy and brand planning directorem w Grey Group

Agencja wzmacnia strategię.

Agnieszka Gozdek strategy and brand planning directorem w Grey Group
Do Grey Group dołączyła Agnieszka Gozdek, która jako strategy and brand planning director będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii na rzecz lokalnych 
i regionalnych klientów agencji. To kolejne wzmocnienie działu strategii, który obecnie liczy dziewięć osób.

Gozdek od połowy lat 90. zdobywała doświadczenie w zakresie badań rynku 
i tworzenia strategii marketingowych i komunikacyjnych. Karierę rozpoczęła w SMG/KRC Millward Brown, następnie pracowała w sieciowych agencjach, takich jak D’Arcy i Leo Burnett, a także jako doradca strategiczny w obszarze zarządzania marką i strategii marketingowej w firmie Stratosfera Added Value Associate. Była odpowiedzialna za realizację projektów kampanii dla klientów z wielu branż.
Studiowała Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim – należała do grupy inicjatorów, którzy stworzyli specjalizację i pierwszą katedrę Psychologii Społecznej w Polsce. Jest laureatką Effie za launch marki Play i dwukrotnie zasiadała w jury tego konkursu.