Kraj

Agnieszka Jastrzębska kieruje marketingiem margaryn konsumenckich w ZT Kruszwica

Agnieszka Jastrzębska dołączyła do zespołu marketingu ZT Kruszwica na stanowisko brand managera. Zajmie się całością zagadnień związanych z kształtowaniem marketingu...

Agnieszka Jastrzębska dołączyła do zespołu marketingu ZT Kruszwica na stanowisko brand managera. Zajmie się całością zagadnień związanych z kształtowaniem marketingu margaryn konsumenckich. Wcześniej pracowała w dziale marketingu GlaxoSmithKline, gdzie nadzorowała takie marki jak Sebidin oraz Cholinex. Po wakacjach ZT Kruszwica planują kampanię reklamową pierwszej ze swojego portfolio margaryny sprzedawanej pod własną marką. Kampanię telewizyjną zrealizuje agencja reklamowa PZL i dom mediowy MediaCom Warszawa. Przypomnijmy, że przez ostatnie trzy lata licencją na dystrybucję, sprzedaż i oprawę marketingową margaryn z portfolio ZT Kruszwica SA (marki generyczne: Palma, Zwykła, Mleczna, Ola, masło Roślinne z Kruszwicy) dysponował Unilever. Licencja wygasła i ZT Kruszwica zdecydowały się reaktywować ten segment produktów. (MKS)