Kraj

Agora SA rozpoczęła kampanię wizerunkową "Gazety Wyborczej"

Od początku września br. pod hasłem "Nam nie jest wszystko jedno" rozpoczęła się kampania wizerunkowa "Gazety Wyborczej". Na początku września...

Od początku września br. pod hasłem “Nam nie jest wszystko jedno” rozpoczęła się kampania wizerunkowa “Gazety Wyborczej”. Na początku września br. redakcja gazety zamieściła na pierwszej stronie tekst pt. “Nam nie jest wszystko jedno”. Takie motto znajdzie się także obok tytułu i logo dziennika. “Uznaliśmy, że to ambitne hasło wyraża sens naszych 14-letnich starań, wydaje nam się, że oddaje ducha “Gazety”. Wierzymy, że motto może stać się znakiem rozpoznawczym dla naszych czytelników i wszystkich ludzi w Polsce, którzy stosują w swoim własnym życiu zasadę “mnie nie jest wszystko jedno”” – twierdzi Jarosław Matuszewski, dyrektor ds. marketingu “Gazety Wyborczej”. Kampanię realizuje wybrana w przetargu agencja reklamowa Corporate Profiles DDB, zakupem mediów zajmują się dom mediowy Starlink i Agora. W kampanii zostanie wykorzystana telewizja ogólnopolska i outdoor. Filmy z udziałem Adama Michnika zostały przygotowane przez dokumentalistę Pawła Łozińskiego. Poza wersjami 30-sekundowymi zmontowany został także film 90-sekundowy, którego pierwsza emisja miała miejsce w poniedziałek 1 września br. przed głównym wydaniem “Wiadomości” w TVP1. Oprócz kampanii wizerunkowej, dziennik przygotował także dwie kampanie dotyczące poniedziałkowej “Gazety Praca” i piątkowej “Gazety Telewizyjnej”. Na użytek działań jesiennych na rzecz “Gazety Praca” powstał film reklamowy wyreżyserowany przez Filipa Jasieńskiego i Huberta Stadnickiego. Kampania jest realizowana w telewizjach ogólnopolskich, radiach ogólnopolskich i lokalnych oraz na citylightach w całej Polsce. Taki sam zestaw mediów został wybrany do kampanii “Gazety Telewizyjnej” w piątkowym wydaniu “Gazety Wyborczej”. W stosunku do poprzednich działań na rzecz tego dodatku zmienił się ich wykonawca – podczas gdy dotychczasowe kampanie były realizowane we współpracy z agencją PZL, tę przygotowała agencja Corporate Profiles DDB. Celem kampanii jest pozyskanie nowych czytelników “Gazety Telewizyjnej” i wzrost sprzedaży piątkowego wydania “Gazety Wyborczej”.