Przetargi

Agros Nova przesuwa rozstrzygnięcie przetargu Fortuny

Agros Nova, która prowadzi przetarg dotyczący marki Fortuna, przesuwa termin jego rozstrzygnięcia na drugą połowę lutego br. (pierwotny termin wyznaczony...

Agros Nova, która prowadzi przetarg dotyczący marki Fortuna, przesuwa termin jego rozstrzygnięcia na drugą połowę lutego br. (pierwotny termin wyznaczony był na koniec stycznia).

– Projekty agencji są w trakcie badań, które nieco się przedłużają – wyjaśniła Joanna Bancerowska, odpowiedzialna za PR Agros Nova.

Do przetargu zaproszono cztery agencje reklamowe: Red8, WTS, DDB Warszawa i PZL.

Ostatnią kampanię soków pomidorowych i wielowarzywnych marki Fortuna przygotowała agencja WTS, wcześniej – od 2005 r. do połowy 2007 r. – był to klient DDB Warszawa.

Obsługa mediowa Fortuny nadal pozostaje w gestii MediaCom Warszawa. (AMS)