Kraj

Akcja internetowa got2b stawia na konkurs

Henkel Polska aktywizuje markę got2b.

Henkel Polska ruszył z kampanią internetową promującą konkurs konsumencki dla marki got2b. Celem akcji jest osiągnięcie jak największej liczby rejestracji na stronie konkursowej got2bfun.pl. Przy realizacji tego projektu marketer współpracuje z LogicSearch, która została wybrana w drodze konkursu (patrz MMP24 z 15 czerwca br.). Odpowiada ona za planowanie i optymalizację działań reklamowych konkursu got2bfun w internecie. Kreacje przygotowała agencja Akon.

Kampania produktów got2b kierowana jest do internautów w wieku 15-25 lat. Działania reklamowe obejmują boksy kontekstowe w wyszukiwarce Google i systemie NetSprint, dymki w systemie reklamy intekstowej SmartContext, reklamę angażującą w serwisie Facebook oraz reklamę bannerową w sieci ARBOnetwork. Według szacunków firmy LogicSearch wyemitowanych zostanie w sumie ponad 100 mln odsłon kampanii.

Firma na bieżąco będzie analizować ruch generowany w poszczególnych mediach oraz przez konkretne kreacje. Nieefektywne kreacje będą zastępowane innymi. Wartości projektu firma nie podaje.