Bank PKO BP do najnowszej kampanii reklamującej ofertę kredytową Szybkiego Serwisu Kredytowego (SSK) zatrudnił aktorkę Joannę Liszowską (znaną m.in. z seriali “M jak miłość”, “Kryminalni” czy “Na dobre i na złe”). Kampania przygotowana przez agencje: PZL, Euro RSCG 4D, Hypermedia i dom mediowy Optimum Media OMD, potrwa do końca maja br. Promuje w ten sposób wiosenną promocję kredytów polegającą na obniżeniu o 2 pkt proc. (do 3 proc.) marży banku i zaoferowaniu niskiego oprocentowania w wysokości 7,2 proc. (przy uwzględnieniu wszelkich możliwych zniżek). – Chcemy wypromować nasz Szybki Serwis Kredytowy jako kredyt pierwszego wyboru na rynku – mówi Marek Kłuciński, dyrektor departamentu promocji i komunikacji PKO BP – poprzez intensywną promocję marki kredytu i utrwalenie korzyści wynikających z wyboru tego produktu oraz do realizacji celu sprzedażowego, którym jest zwiększenie wolumenu udzielonych kredytów. Przekaz reklamowy podkreśla atrakcyjną cenę kredytu: oprocentowanie od 7,2 proc., obniżoną prowizję i szybkość udzielania kredytu: “Na co chcesz. Natychmiast”. W ramach SSK można wziąć do 35 tys. zł w gotówce lub formie bezgotówkowej na dowolny cel, maksymalnie na osiem lat. Według Kłucińskiego Szybki Serwis Kredytowy PKO BP jest jednym z najlepiej ocenianych kredytów na rynku: od początku roku skorzystało z niego ponad 120 tys. osób, które zaciągnęły kredyty na ponad 1 mld zł, w ub.r. z SKK skorzystało ponad 560 tys. osób, które zaciągnęły kredyty na ponad 4 mld zł. Wiosenna kampania SSK obejmuje: telewizję (30-sekundowe spoty w TVP, TVN, Polsacie, TVP3, TV4, TVN24 i TVN Siedem – pierwszy etap potrwa do 29 kwietnia, a drugi od 8 do 21 maja br.), radio, prasę, internet (Onet, WP, Interia, Gazeta.pl, serwisy finansowe), reklamę indoorową (na drzwiach wejściowych do wszystkich supermarketów Tesco oraz E.Leclerc) oraz materiały BTL (ulotki listkowe, plakaty) w oddziałach banku. Według autorów kampanii nowa reklama telewizyjna Szybkiego Serwisu Kredytowego jest kontynuacją pomysłu wykorzystanego przy okazji marcowej kampanii kredytu mieszkaniowego Własny Kąt, czyli kombinacji słów i znanego utworu muzycznego (tym razem jest to aranżacja “Windą do nieba” autorstwa Marka Dudkiewicza i Janusza Kruka w wykonaniu zespołu 2+1). (MB)