Kraj

Aktorka Joanna Liszowska wystąpiła w reklamach kredytów PKO BP

Bank PKO BP do najnowszej kampanii reklamującej ofertę kredytową Szybkiego Serwisu Kredytowego (SSK) zatrudnił aktorkę Joannę Liszowską (znaną m.in. z...

Bank PKO BP do najnowszej kampanii reklamującej ofertę kredytową Szybkiego Serwisu Kredytowego (SSK) zatrudnił aktorkę Joannę Liszowską (znaną m.in. z seriali “M jak miłość”, “Kryminalni” czy “Na dobre i na złe”). Kampania przygotowana przez agencje: PZL, Euro RSCG 4D, Hypermedia i dom mediowy Optimum Media OMD, potrwa do końca maja br. Promuje w ten sposób wiosenną promocję kredytów polegającą na obniżeniu o 2 pkt proc. (do 3 proc.) marży banku i zaoferowaniu niskiego oprocentowania w wysokości 7,2 proc. (przy uwzględnieniu wszelkich możliwych zniżek). – Chcemy wypromować nasz Szybki Serwis Kredytowy jako kredyt pierwszego wyboru na rynku – mówi Marek Kłuciński, dyrektor departamentu promocji i komunikacji PKO BP – poprzez intensywną promocję marki kredytu i utrwalenie korzyści wynikających z wyboru tego produktu oraz do realizacji celu sprzedażowego, którym jest zwiększenie wolumenu udzielonych kredytów. Przekaz reklamowy podkreśla atrakcyjną cenę kredytu: oprocentowanie od 7,2 proc., obniżoną prowizję i szybkość udzielania kredytu: “Na co chcesz. Natychmiast”. W ramach SSK można wziąć do 35 tys. zł w gotówce lub formie bezgotówkowej na dowolny cel, maksymalnie na osiem lat. Według Kłucińskiego Szybki Serwis Kredytowy PKO BP jest jednym z najlepiej ocenianych kredytów na rynku: od początku roku skorzystało z niego ponad 120 tys. osób, które zaciągnęły kredyty na ponad 1 mld zł, w ub.r. z SKK skorzystało ponad 560 tys. osób, które zaciągnęły kredyty na ponad 4 mld zł. Wiosenna kampania SSK obejmuje: telewizję (30-sekundowe spoty w TVP, TVN, Polsacie, TVP3, TV4, TVN24 i TVN Siedem – pierwszy etap potrwa do 29 kwietnia, a drugi od 8 do 21 maja br.), radio, prasę, internet (Onet, WP, Interia, Gazeta.pl, serwisy finansowe), reklamę indoorową (na drzwiach wejściowych do wszystkich supermarketów Tesco oraz E.Leclerc) oraz materiały BTL (ulotki listkowe, plakaty) w oddziałach banku. Według autorów kampanii nowa reklama telewizyjna Szybkiego Serwisu Kredytowego jest kontynuacją pomysłu wykorzystanego przy okazji marcowej kampanii kredytu mieszkaniowego Własny Kąt, czyli kombinacji słów i znanego utworu muzycznego (tym razem jest to aranżacja “Windą do nieba” autorstwa Marka Dudkiewicza i Janusza Kruka w wykonaniu zespołu 2+1). (MB)