Kraj

Media

Marketing

Aldi Polska i Tefal partnerami "Tak smakuje dziękuję" w TVN

Program, który miał premierę 8 maja, prowadzi wracający na antenę po siedmiu latach Pascal Brodnicki.

W niedzielę 8 maja na antenie TVN i Food Network wystartował pierwszy odcinek nowego programu telewizyjnego “Tak smakuje dziękuję”. Program prowadzony przez Pascala Brodnickiego będzie się składał z sześciu 22-minutowych odcinków. W każdym z nich Brodnickiemu towarzyszą młodzi bohaterowie, którzy poprzez wspólne gotowanie mają okazję podziękować swoim idolom i zaprezentować ciekawe przepisy kulinarne. Po emisji każdego odcinka przepisy na potrawy, które zostały przyrządzone przez najmłodszych, będą zamieszczane na stronie www.aldi.pl.

Jak podkreśla Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce, program „Tak smakuje dziękuję” to pierwszy telewizyjny projekt branded content przy realizacji którego bierze udział ta sieć handlowa. Za stworzenie programu odpowiada zintegrowany zespół Dentsu Polska (produkcja – The Story Lab, planowanie i zakup mediów – Carat i iProspect) przy udziale partnerów – marek Tefal oraz Aldi. Kolejne odcinki „Tak smakuje dziękuję” były realizowane w Sosnowcu, Pszczynie, Gdyni, Elblągu, Łodzi i Warszawie.