Kraj

Aldi rusza ze świąteczną kampanią

Kampania pod hasłem "Aldi ma to coś na święta" wystartowała z końcem listopada.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fi6cXeV29SNs%22%7D
To świąteczna odsłona kampanii, którą sieć Aldi rozpoczęła pierwszą w swojej historii w Polsce reklamą telewizyjną 8 listopada br. Kampania “Aldi ma to coś na święta” będzie realizowana w telewizji (emisja w największych stacjach telewizyjnych), zaplanowano też spoty radiowe, działania w OOH, digitalu, VoD i social mediach,  komunikację w gazetkach
marki, POS oraz audiomarketing w miejscach sprzedaży.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada agencja Opus B. Spoty telewizyjne wyreżyserował duet Frydrych & Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęły się firmy Ztudio & Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspect.

– W komunikacji wykorzystany został motyw przygotowań świątecznych oraz wyjątkowa atmosfera świąt w każdym miejscu: w domu, na zakupach, a nawet w drużynie Mikołaja. Pozytywna atmosfera i humor spotu niosą w świat przesłanie, że Aldi ma to coś wyjątkowego dla każdego! Nawet dla reniferów Mikołaja – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.