Kraj

Reklama

Aldi z kampanią "Promocje od pierwszej sztuki"

Kampania, za którą odpowiada agencja Opus B, wystartowała 11 maja.

W kampanii “Promocje od pierwszej sztuki” Aldi przekonuje, że klienci tej sieci handlowej nie muszą kupować wielu sztuk danego produktu, by skorzystać z atrakcyjnej ceny. Deklaruje także pełną przejrzystość w komunikacji, unikając “gwiazdek i dodatkowych zastrzeżeń pisanych drobnym druczkiem”. Kampania prowadzona jest w spotach telewizyjnych i radiowych, na billboardach w przestrzeniach miejskich oraz na elewacji sklepów, w gazetkach drukowanych i online oraz w kanałach socialmediowych marki. Za kreację kampanii odpowiada agencja Opus B, zakupem mediów zajęły się Carat i iProspect.

– Kampania “Promocje od pierwszej sztuki” ma na celu podkreślenie w komunikacji do klientów
najważniejszych wartości i zasad, którymi kierujemy się na co dzień – prostoty działania, prostoty
zakupów i cen, którym można zaufać. W sklepach naszej sieci klient nie musi kupować kilku
opakowań danego produktu, aby skorzystać z promocyjnego rabatu, ponieważ obowiązuje on już od pierwszej sztuki. To też działanie w duchu bliskiej nam idei zero waste – podkreśla Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.