Kraj

Aldi z nową odsłoną kampanii employer brandingu

Za opracowanie kreacji odpowiada agencja Grow.

“Zmieniaj Aldi z nami” – to hasło, które przyświeca wiosennym działaniom wizerunkowym Aldi, budującym markę pracodawcy. W najnowszej kampanii dyskonter stawia na utrwalanie wizerunku pracodawcy oferującego pewność zatrudnienia i możliwości rozwoju. Komunikacja wykorzystuje w kreacjach reklamowych wizerunki pracowników, uchwyconych na fotografiach podczas wykonywania codziennych zadań. Nośniki reklamowe obejmują billboardy, reklamy internetowe oraz komunikację w social mediach. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja Grow.

Wraz ze wzrostem sieci w Polsce Aldi systematycznie rozwija komunikację employerbrandingową. W ubiegłym roku sieć uruchomiła swój profil na portalu LinkedIn, wprowadziła specjalną aplikację do komunikacji wewnętrznej dla pracowników i wystartowała z kampanią skierowaną do potencjalnych pracowników pod hasłem “Napędzają nas ludzie, po prostu”. Marka zaprasza pracowników do współtworzenia wizerunku firmy w social mediach oraz udziału w programie ambasadorskim.

Od marca 2021 r. sieć wdrożyła nowe zasady zawierania umów o pracę. Bez względu na stanowisko każdy nowy pracownik w Aldi zatrudniany jest z pominięciem okresu próbnego. Aldi w Polsce ma 204 sklepy i zatrudnia blisko 3600 pracowników.


Tagi