Kraj

Aldi z pierwszą w historii loterią dla klientów w Polsce

Loteria konsumencka ruszyła pod hasłem nawiązującym do platformy komunikacyjnej sieci - "1001 powodów, by wygrać".

Aldi z pierwszą w historii loterią dla klientów w Polsce
Wśród nagród w pierwszej loterii konsumenckiej Aldi w Polsce są campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys. zł. Sieć chce w ten sposób zwiększyć świadomość marki, lojalność i zaangażowanie klientów oraz dotrzeć do nowych konsumentów. Akcja wystartowała 30 kwietnia i potrwa do 30 czerwca.

Każdego dnia w puli nagród znajduje się 10 kart przedpłaconych Aldi o wartości 100 zł oraz 10 paczek z produktami marek własnych. Cio tydzień do wygrania jest urządzenie wielofunkcyjne Thermomix tm6, a co miesiąc – roczne zakupy w Aldi o wartości 15 tys. zł.

Uruchomienie loterii wsparte jest kampanią reklamową obejmującą billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach, a także gazetki, newslettery i reklamę POS we wszystkich sklepach sieci. Po stronie Aldi za dotarcie do klienta odpowiada Katarzyna Wojnar, kierownik działu komunikacji wielokanałowej. Kreację kampanii przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Smolar. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają Carat (OOH i radio) oraz Iprospect (online).