– Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo
dobre (międzynarodowe i lokalne) produkty wysokiej jakości mają w Aldi to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła “Raz Aldi, zawsze Aldi” – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.
reklamę wideo online, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS,
komunikację w gazetkach marki, audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne. Reklamy pojawią się m.in. na ponad 2 tys. nośników OOH i DOOH w 96 miastach, w tym na autobusach, wyświetlaczach bankomatów, ekranach cyfrowych w metrze i na dworcach w dużych miastach. Przewidziano także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy Aldi informującą o nowej strategii.
Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Spoty telewizyjne wyreżyserował duet Frydrych & Zdanowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, postprodukcję – RIOdePost, udźwiękowienie – Ztudio & Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajęły się Carat i iProspect.