Kraj

Aldi z pierwszą w Polsce reklamą telewizyjną

Kampanię "Aldi ma to coś" - największą od czasu wejścia sieci na polski rynek - przygotowała agencja Opus B.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNZO8iqH_QZc%22%7D
“Aldi ma to coś” to pierwsza na tak dużą skalę kampania sieci handlowej, która swoim zasięgiem obejmie prócz OOH i DOOH także reklamę telewizyjną (spoty 30- i 15-sek.). Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom.

– Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo
dobre (międzynarodowe i lokalne) produkty wysokiej jakości mają w Aldi to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła “Raz Aldi, zawsze Aldi” – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.

Aldi z pierwszą w Polsce reklamą telewizyjną
Kampania reklamowa rozpoczęła się 8 listopada. Działania zostały zaplanowane na szeroką skalę i obejmują spoty telewizyjne i radiowe,
reklamę wideo online, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS,
komunikację w gazetkach marki, audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne. Reklamy pojawią się m.in. na ponad 2 tys. nośników OOH i DOOH w 96 miastach, w tym na autobusach, wyświetlaczach bankomatów, ekranach cyfrowych w metrze i na dworcach w dużych miastach. Przewidziano także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy Aldi informującą o nowej strategii.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Spoty telewizyjne wyreżyserował duet Frydrych & Zdanowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, postprodukcję – RIOdePost, udźwiękowienie – Ztudio & Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajęły się Carat i iProspect.