Kraj

Top news

Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem komunikacji OTCF

Jako PR director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek.

Aleksandra Chalimoniuk przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek, m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga oraz prowadzone projekty. Do podstawowych zadań nowej PR director należeć będzie komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie firma kontynuuje ekspansję.

Aleksandra Chalimoniuk ma za sobą prawie 20 lat doświadczeń zawodowych. Ostatnie lata spędziła, realizując projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. Pełniła m.in. funkcję doradcy zarządu ds. komunikacji sklepów Komfort, dyrektora komunikacji i PR sklepów JYSK, a także dyrektora komunikacji i PR producenta mięsa i wędlin Sokołów SA. Wcześniej przez 10 lat pracowała jako dziennikarka TVN, gdzie tworzyła cykle tematyczne “To cud, że żyje” i “Sportowcy na emeryturze” w Dzień Dobry TVN, a także współtworzyła program “Dzień po dniu w TVN24”. Realizowała też reportaże do programów “Czarno
na białym”, “Polska i Świat” i “Prosto z Polski”. W czasie pandemii stworzyła cykl “Popraw koronę – nowa rzeczywistość w praktyce”, przy którego tworzeniu współpracuje z Sekielski Brohters Studio – podczas wywiadów publikowanych na kanale YouTube i jako podcasty rozmawia z zaproszonymi gośćmi m.in. o radzeniu sobie z kryzysami, przezwyciężaniu trudności i wellbeingu, o codzienności, pracy i dbaniu o zdrowie w erze
długowieczności, a także roli nowych technologii w tym aspekcie.

Tagi