Kraj

Aleksandra Laudańska dołączyła do zespołu sprzedaży w Optizen Labs

Do jej głównych zadań będą należały m.in. sprzedaż oferty reklamowej w grupie klientów bezpośrednich oraz rozwój działań z obszaru content marketingu,

Do OptizenAD, zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż oferty reklamowej w cyfrowej prasie, który działa w ramach struktur Optizen Labs SA, dołączyła Aleksandra Laudańska. Do jej głównych zadań będą należały m.in 
sprzedaż oferty reklamowej w grupie klientów bezpośrednich oraz rozwój działań z obszaru content marketingu realizowanych w cyfrowej prasie.
 
Aleksandra Laudańska z segmentem prasy cyfrowej jest związana od ponad trzech lat, poprzednio pracowała m.in. w Smart Publishing. Była m.in. redaktor naczelną cyfrowej publikacji „iN Magazyn” oraz magazynu „Smaq”.

Od lipca br. OptizenAD przejął na wyłączność portfolio reklamowe cyfrowych wydań magazynów z oferty Ringier Axel Springer Polska (m.in. “Newsweek”, “Forbes”, “Auto Świat”, “Tap & Swipe”, “Pierwszy Milion”).