Kraj

Aleksandra Radomska ambasadorką marki Carex

W przygotowanie kampanii zaangażowana była agencja Tailor Made PR.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fvkv7ru2-7E8%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 12 października marka Carex kontynuuje współpracę z agencją Tailor Made PR. Wystartowała już kampania digitalowa, której ambasadorką została blogerka i influencerka Aleksandra Radomska. Działania prowadzone będą na kanałach społecznościowych influencerki oraz marki Carex. 
W ramach kampanii powstaną cztery materiały wideo przybliżające konsumentom sytuacje, w których mycie rąk jest szczególnie ważne. Całość ma być utrzymana w zabawnym, humorystycznym i lekkim tonie – autorka bloga Mama Wątpliwość jest początkującą komiczką. 
Kampania digital ruszyła 15 października, dokładnie w Światowy Dzień Mycia Rąk i potrwa trzy kolejne tygodnie. Działania prowadzone będą na YouTube oraz w kanałach społecznościowych Aleksandry Radomskiej i marki Carex. Za opracowanie koncepcji kampanii, realizację materiałów wideo, zakup mediów, działania PR i współpracę z influencerką odpowiedzialna jest wspomniana agencja Tailor Made PR.