Kraj

Personalia

Aleksandra Wojnicka digital directorem w Great Minds

Z agencją związana jest od 2021 r.

Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko digital directora w Great Minds w ramach Grupy Garden of Words. Do zespołu Great Minds dołączyła w listopadzie 2021 r. jako digital project supervisor. W nowej roli zajmie się: rozwojem usług z zakresu social media, działaniami influencer marketingu, przygotowaniem spotów digital. Dodatkowo odpowiedzialna jest za obsługę digital kluczowych klientów grupy, m.in. Arla Foods, Media Markt czy innych klientów agencji jak Allegro i Pluszzz.

Wcześniej Wojnicka związana była m.in. z agencją Stor9, gdzie jako head of client service opiekowała się marką Foods by Ann – Anny Lewandowskiej i Nespresso. W BBDO na stanowisku business directora obsługiwała kluczowego klient agencji – sieć restauracji McDonalds. Obsługiwała też takie marki jak: Samsung, Unilever, Tarczyński, Toyota, McDonalds czy Huawei.