Kraj

Top news

Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa w nowych rolach w Havas Media

Alicja Cybulska będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji na 10 rynkach Azji Południowo-Wschodniej i Północnej.

Alicja Cybulska (z lewej) związana zawodowo z Havas Media Group od blisko 20 lat, (od 2009 r. wiceprezes zarządu Havas Media) od stycznia obejmie stanowisko South East & North Asia chief strategy officera z siedzibą w Singapurze. Będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji na 10 rynkach Azji Południowo-Wschodniej i Północnej, na których obecny jest Havas.

Na jej miejsce w Havas Media Group została awansowana Anna Kuropatwa, która obejmie stanowisko head of strategy. Kuropatwa jest socjologiem z 16-letnim doświadczeniem w mediach o szerokim spektrum doświadczenia – badawczym, ekonometrycznym i strategicznym. W 2019 r. metodologia badawcza analizy semantycznej influencerów jej autorstwa zdobyła nagrodę European IAB Research Award. Anna Kuropatwa jest autorką wachlarza narzędzi badawczych wykorzystywanych przez klientów Havas Media Group, w tym Naviscope, Constellation czy Koronabus. W Havas Media Group odpowiada za tworzenie strategii dla największych marek w tym JDE, Carrefour, Red Bull, CD Project Red, Perfetti Van Melle, Hasco Lek.