Kraj

Alior Bank chce dotrzeć do lokalnych społeczności

Bank rozpoczął III edycję konkursu Dom z Wyższą Kulturą. Celem akcji jest dofinansowanie najciekawszych projektów aktywizujących lokalną społeczność.

Wystartowała III edycja konkursu Dom z Wyższą Kulturą organizowanego przez Alior Bank. Akcja skierowana jest do domów kultury, stowarzyszeń, fundacji, bibliotek oraz grup nieformalnych. Ma na celu dofinansowanie najciekawszych projektów aktywizujących lokalną społeczność.

Cztery placówki kulturalne, które zgłoszą najlepsze pomysły na projekt w kategorii: kultura, edukacja, integracja oraz sport i rekreacja, otrzymają po 15 000 zł na ich realizację. Laureaci konkursu Dom z Wyższą Kulturą zdobędą okazję do zaprezentowania swojej działalności w prasie i internecie. Opisy zwycięskich domów kultury przedstawione zostaną na łamach tygodnika “Newsweek Polska” oraz w dzienniku “Fakt”.

Konkurs Dom z Wyższą Kulturą jest promowany na łamach tygodnika “Newsweek” oraz dziennika “Fakt”. Bannery zapraszające do udziału są widoczne w portalach Efakt.pl oraz Newsweek.pl, a także na stronach Narodowego Centrum Kultury oraz Alior Banku. W ramach promocji konkursu przygotowano również dedykowany e-mailing do ponad 6 tysięcy instytucji kultury. Akcja ma swój profil w portalu Facebook, jest również promowana na profilu Alior Banku.

Strategię komunikacji oraz materiały reklamowe do konkursu przygotował departament marketingu i PR Alior Banku we współpracy z agencją PZL.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić wniosek dostępny na stronie www.domykultury.newsweek.pl oraz uzyskać rekomendację dyrektora oddziału Alior Banku. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 7 marca 2010 roku.