Kraj

Alior Bank i Pekao SA startują z nowymi kampaniami [WIDEO]

Alior reklamuje opłacanie rachunków bez prowizji w swoich placówkach, a Pekao SA - pożyczki gotówkowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlabU7CRa8Vk%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Alior Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę opłacania rachunków bez prowizji w 500 swoich oddziałach. Marketer podkreśla, że z usługi skorzystało już 200 tys. klientów.

Kreację przygotowała agencja PZL, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

 

Z kolei Bank Pekao SA rozpoczyna kampanię reklamową, w której promuje pożyczki gotówkowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTLC7nZcwFV8%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Swoją komunikację wzmacnia argumentem rekomendacyjnym, twierdząc, iż “90 proc. nowych klientów, którzy zaciągnęli pożyczkę w Banku Pekao SA, poleciłoby ją swoim znajomym lub rodzinie”.

To drugi po reklamie Eurokonta Mobilnego spot zrealizowany w technice poklatkowej (stop motion). Za obie kampanie odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Warsaw, za reżyserię amerykański team kreatywny: Angela Kohler i Ithyle Griffiths, zaś za realizację – dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.