Kraj

Alior Bank reklamuje nową usługę

Klienci banku mogą opłacać rachunki bez prowizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtA95yNATby8%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Płać rachunki bez opłat” to nowa kampania reklamowa Alior Banku. Kampania promuje usługę, umożliwiającą bezprowizyjne opłacanie wszystkich rachunków w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana działaniami marketingowymi prowadzonymi na poziomie lokalnym.

 

Usługa – jak podaje Alior Bank – zmienia zasady dotychczas panujące na rynku płatności gotówkowych. Do tej pory za darmo rachunki mogli opłacać przede wszystkim klienci, korzystający z bankowości internetowej. Teraz przywilej ten jest dostępny w standardzie dla wszystkich.

W spocie reklamowym zmiany, które wprowadza na rynku Alior Bank, obwieszczają bijące dzwony. Akcja filmu rozgrywa się m.in. na zamojskim rynku oraz w zamojskim oddziale Alior Banku. W reklamie po raz pierwszy wystąpili pracownicy Alior Banku, m.in. Monika Skowron, dyrektor oddziału Alior Banku w Zamościu.

Reżyserem spotu jest Kot Przybora, za zdjęcia odpowiada Paweł Edelman, autor zdjęć m.in. do filmów “Pan Tadeusz”, “Katyń” czy “Pianista”. Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny Papaya Films.

 

Kampania telewizyjna potrwa do września br. Reklama będzie emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

 

W sierpniu planowane są taktyczne emisje reklam w prasie ogólnopolskiej oraz lokalnej,
a także masowy mailing bezadresowy. Oddziały otrzymały dedykowane materiały POS, a ich witryny zostały oznakowane naklejkami promocyjnymi.

 

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja PZL, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.