Kraj

Alior Bank z platformą Alior Trader

Biuro maklerskie Alior Banku udostępniło klientom platformę walutową ECN do obsługi transakcji na rynku walutowym.

Platforma ta umożliwia inwestorom bezpośredni dostęp do rynku Forex z wykorzystaniem internetu. Biuro maklerskie nie ingeruje w parametry transakcji, rozlicza je jedynie pomiędzy stronami.

Platforma Alior Trader umożliwia dostęp do ofert kupna i sprzedaży par walutowych 13 największych globalnych banków (prime brokerem usługi jest Barclays Capital). Oferty tych banków w platformie Alior Trader będą udostępniane przez firmę Integral. Platforma Alior Trader umożliwia także dostęp do szerokiego zestawu kontraktów różnic kursowych (CFD) opartych o indeksy giełd światowych, towary, metale szlachetne, surowce oraz wybrane akcje.

W ramach kampanii reklamowej Alior Bank zaplanował intensywne działania w internecie, reklamy w prasie biznesowej oraz w tematycznych stacjach telewizyjnych, a także wsparcie PR. Grupą docelową kampanii są przede wszystkim mężczyźni – młodzi i w średnim wieku, z wykształceniem wyższym. Kampania wprowadzająca usługę Alior Trader potrwa do końca maja br.

W trakcie kampanii dostępna będzie dedykowana strona internetowa. Poza podstawowymi informacjami o usłudze znajdują się na niej również animowane spoty prezentujące działanie platformy Alior Trader, opis korzyści, które klienci mogą dzięki niej osiągnąć, oraz wniosek o założenie rachunku demo. Do strony prowadzić będą reklamy emitowane przede wszystkim w kontekstowo dopasowanych serwisach o tematyce giełdowej i związanych z rynkiem walutowym. Oprócz bannerów wykorzystane zostaną także linki zamieszczone bezpośrednio w artykułach o ww. tematyce oraz emitowane kontekstowo linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.

W czwartek 21 kwietnia od godz. 10.30 na portalu Parkiet.com planowana jest interaktywna prezentacja Alior Tradera w formie webcastu z udziałem przedstawicieli biura maklerskiego. Od poniedziałku 18 kwietnia w “Rzeczpospolitej” i “Parkiecie” (zarówno w wersji elektronicznej, jak i papierowej) ukazywać się będą zapowiedzi tego wydarzenia.

Od 7 do 22 maja będzie trwała kampania TV (spot 15-sekundowy) w stacjach tematycznych: biznesowych, sportowych, samochodowych.

Dla pierwszych klientów została przygotowana specjalna oferta. Przez dwa miesiące od podpisania umowy będą mogli skorzystać z atrakcyjnej prowizji – 50 centów amerykańskich za każde 10 000 dol. wartości transakcji.