Kraj

Alior Bank zaprasza małe firmy [wideo]

Bank zachęca drobnych przedsiębiorców, by przenieśli do niego swoje rachunki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F77cmS-f_Yss%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Alior Bank reklamuje w mediach swoją ofertę rachunków gotówkowych dla małych i średnich firm. Bank zachęca drobnych przedsiębiorców, by przenieśli do niego swoje rachunki z konkurencji, oferując im obsługę gotówkową (wpłaty i wypłaty w oddziałach) bez prowizji i bezpłatne przelewy, zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Bezpłatne jest też prowadzenie rachunku.

15-sekundowy spot przygotowany na potrzeby kampanii emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych.

– Przedsiębiorcy niechętnie zmieniają konta firmowe i najczęściej nawet takiego działania nie rozważają. Akceptują status quo i nie wierzą, że cokolwiek zyskają na zmianie banku – przyznaje Bartosz Niemaczek, menedżer ds. zarządzania marką w Alior Banku. – To ogromna bariera i wyzwanie, z którym zmierzy się nasza kampania – wskazuje.

Intensywną promocję w telewizji nowej oferty rachunku dla firm poprzedziła taktyczna emisja reklam w prasie, obejmująca akcje specjalne w ogólnopolskich dziennikach, m.in. “Fakcie” i “Super Expressie”. Równolegle prowadzona była kampania w radiu. Spoty promujące “Rachunek Gotówkowy” były emitowane m.in. w RMF FM i PR3.

Oferta “Rachunku Gotówkowego” jest również wspierana silną komunikacją w internecie. Kampania obejmuje najbardziej popularne portale, strony dedykowane przedsiębiorcom, reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google oraz e-mailingi.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja PZL, zaś media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.