Alior Bank wystartował z nową kampanią reklamową. Promuje w niej pożyczkę gotówkową. Bank przekonuje potencjalnych klientów obietnicą ”gwarancji najniższej raty” przez cały okres kredytowania.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot telewizyjny zatytułowany “Pociąg” oraz jego 15-sekundową, skróconą wersję. Spoty są emitowane w stacjach telewizyjnych Polsat, TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN24, TVP Seriale, TV4, Puls, Polsat 2 oraz w wybranych kanałach tematycznych. W reklamie głosu użyczył Wojciech Malajkat.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie komunikacja w internecie, obejmująca m.in. bannery wyświetlane w portalach o największym zasięgu, dystrybucję e-mailingu oraz reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google. Reklamy internetowe będą prowadzić na specjalną stronę: www.pozyczka.aliorbank.pl, zawierającą szczegóły oferty produktowej banku.
Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała agencja PZL (spot wyreżyserował Kot Przybora), a za kreacje internetowe agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Production, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.