Kraj

Alior reklamuje kredyty na wymianę okien i pieców

Reklamy w radiu i telewizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FD8g4oexKNAk%26ab_channel%3DAliorBank%22%7D
Alior Bank rusza z  kampanią marketingową Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze – to kredyt celowy przeznaczony np. na wymianę starych pieców, okien czy ocieplenie domów połączony z dotacją Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu “Czyste Powietrze” na jego częściową spłatę. Finansowanie może wynieść do 100 tys. zł, a dotacja do 37 tys. zł.

– To nowa kategoria produktowa dla klientów indywidualnych. Nasza oferta jest nie tylko korzystna dla klienta, ale też potrzebna w kontekście ochrony środowiska – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja marketingowa PZL. Spoty telewizyjne 30- i 15-sekundowe wyprodukował dom produkcyjny Papaya, natomiast postprodukcję zrealizowało studio Televisor oraz studio dźwiękowe Juice Sound. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.