Alior Bank rusza z kampanią marketingową Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze – to kredyt celowy przeznaczony np. na wymianę starych pieców, okien czy ocieplenie domów połączony z dotacją Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu “Czyste Powietrze” na jego częściową spłatę. Finansowanie może wynieść do 100 tys. zł, a dotacja do 37 tys. zł.
– To nowa kategoria produktowa dla klientów indywidualnych. Nasza oferta jest nie tylko korzystna dla klienta, ale też potrzebna w kontekście ochrony środowiska – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja marketingowa PZL. Spoty telewizyjne 30- i 15-sekundowe wyprodukował dom produkcyjny Papaya, natomiast postprodukcję zrealizowało studio Televisor oraz studio dźwiękowe Juice Sound. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.