Kraj

Allegro kieruje komunikację do starszych

Strategia i kreacja: Ogilvy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FedfGSokjk2o%26t%3D1s%26ab_channel%3DAllegro%22%7D
Allegro, największa w kraju platforma handlu internetowego, po raz pierwszy przygotowała kampanię reklamową, której przekaz kieruje do osób starszych. Przygotowała ją agencja Ogilvy

– Pokazujemy Allegro jako miejsce, w którym osoby dojrzałe poczują się “na czasie”. Dzięki Allegro samodzielnie zrobią zakupy, zrealizują swoje pasje, a także zbliżą się do reszty rodziny” – wskazuje Joanna Kobylińska-Andrzejak, senior brand marketing specialist Allegro.

– Każde pokolenie ma coś, w czym jest szczególnie dobre – milenialsi i przedstawiciele gen Z są biegli w dziedzinie technologii, a dojrzali dysponują życiową mądrością. Dzieląc się wiedzą, mogą tylko wzajemnie skorzystać – przekonuje Artur Bolesławski, senior copywriter Ogilvy.

W ramach kampanii powstała specjalna strona Toproste.allegro.pl, na której starsze osoby znajdą wskazówki, jak korzystać z Allegro.

Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio Moon Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajęły się dom mediowy Starcom, agencja digital-contentowa LiquidThread, a także agencja reklamowa Hand Made, która odpowiada za kampanię w mediach społecznościowych.