Kraj

Allegro promuje się na święta

Sklep internetowy poleca się klientom szczególnie przed świętami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNhDJF0ss3pU%22%7D
Kampania promocyjna opiera się na idei strategicznej “Udane święta w standardzie Allegro”. Działania będą miały swoje odsłony w telewizji (dwa spoty 30-sekundowe i trzy 15-sekundowe) i w postaci bannerów na stronach internetowych. Każdy ze spotów w żartobliwy sposób prezentuje inspiracje świątecznych zakupów, które mamy szansę obserwować z perspektywy różnych kupujących. Kampania także pokazuje, jak dokonać świątecznych zakupów na Allegro lub w Strefie Marek dzięki dowolnym urządzeniom – laptopom, telefonom czy tabletom – oraz wspiera bezpieczeństwo owych zakupów, prezentując szybki i bezpośredni kontakt ze sprzedającym.

Za strategię i kreację odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt, za produkcję filmów dom produkcyjny F25. Media kupuje Starcom.