Firma ubezpieczeniowa Allianz chce wzmocnić rozpoznawalność swojej marki i w tym celu rozpoczyna dużą kampanię reklamową. Będzie ją prowadziła w internecie. Podkreśla dostępność – ubezpieczenia można kupić online i osobiście, i kompleksową ofertę ubezpieczeń na życie i majątkowych.
– Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności naszej marki jako ubezpieczyciela z kompleksową ofertą. Wskazujemy na łatwy kontakt z agentem oraz wysoką jakość i wygodę obsługi online. Dzięki działaniom e-commerce chcemy pozyskać także leady sprzedażowe – wskazuje Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.
Działania marketingowe mają charakter międzynarodowy – kampania jest prowadzona w ośmiu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Działania w Polsce potrwają do końca października br.
Kampania powstała we współpracy z agencją reklamową TBWA, lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Havas. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD i YouTube. Zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.