Kraj

Almette podkreśla, że jest wytwarzane z polskiego mleka

Startuje intensywna kampania serka marki Hochland.

Almette podkreśla, że jest wytwarzane z polskiego mleka
Wkrótce wystartuje intensywna wielopłaszczyznowa kampania reklamowa serów twarogowych Almette z portfolio Hochland w ramach nowej platformy komunikacyjnej. Działania mają wzmacniać przewagę konkurencyjną Almette i podkreślać, że produkty wyprodukowane są z polskiego mleka i naturalnych składników. Zaplanowanym działaniom będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle. Ogólnopolska kampania potrwa do końca grudnia br. i obejmie TV, kino, outdoor, internet, prasę, działania PR i punkty sprzedaży.

Na rynku pojawiają się stopniowo opakowania Almette w zupełnie nowej szacie graficznej, która komunikuje “polskie mleko i naturalne składniki”. Opakowanie ma podkreślać nowoczesność, apetyczność i świeżość.
W ramach kampanii konsumenci będą mogli zobaczyć nowy, 30-sekundowy spot reklamowy Almette, wspierający przekaz – polskie mleko, naturalne składniki. Kampanię zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności, ponad 300 GRP tygodniowo, 12 tygodni w telewizji. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy hitach sezonu, w dwóch sieciach multipleksów: Multikino, Cinema City. Kampania obejmie także ponad 1000 nośników outdoor, w tym 400 billboardów i 600 citylightów.

Aktywności obejmą największe portale internetowe, Facebook, social media, urządzenia mobilne i premierę nowej strony WWW. Także czołowi blogerzy kulinarni będą promować Almette w sieci, poprzez konkursy kulinarne dla internautów. Nowa reklama pojawi się w prasie, we wszystkich magazynach handlowych oraz w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych i kulinarnych. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

 

Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala – spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld euro rocznie. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.