W czerwcu AMA Film Academy nawiązała współpracę z agencją PR – iPublicity, która odpowiadać będzie za budowanie wizerunku oraz komunikację szkoły. W ramach umowy agencja zajmie się bieżącym doradztwem komunikacyjnym, prowadzeniem biura prasowego i relacji z mediami oraz social mediami szkoły.
AMA Film Academy jest szkołą filmową umożliwiającą zdobycie zawodu we wszystkich dziedzinach przemysłu filmowego. Biuro prasowe zapewnia, że program nauczania ewoluuje wraz z pojawianiem się nowych trendów w kinematografii oraz rozwojem technologii filmowych. Program obejmuje podstawowe i specjalistyczne dziedziny branży audiowizualnej. Jej wykładowcami są reżyserzy, scenarzyści, operatorzy, aktorzy, producenci filmowi, scenografowie, montażyści, dźwiękowcy, specjaliści od postprodukcji obrazu, asystenci filmowi, oświetlacze, technolodzy i technicy filmowi, a także teoretycy filmu i sztuki.
Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.