Kraj

Ambasadorzy Streetcom przetestują prezerwatywy Skyn

Kampania trwa 5 tygodni, obejmuje całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Skyn ma mieć pół miliona konsumentów.

Agencja rekomendacji Streetcom rozpoczęła współpracę z producentem prezerwatyw Skyn – firmą Unimil. Kampania ruszyła 29 października. Do akcji zostało zaproszonych 1000 ambasadorów i ambasadorek w wieku 22-38 lat, którzy otrzymali zestawy prezerwatyw Skyn. Komentarze ambasadorów oraz opinie ich znajomych będą stanowiły materiał badawczy dla producenta. Ambasadorzy, którzy otrzymali zestawy prezerwatyw do testowania, mają za zadanie rekomendować je wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.

Kampania trwa 5 tygodni, obejmuje całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Skyn ma mieć pół miliona konsumentów.

Hasłem kampanii jest: “Skyn – to jakby nie mieć nic na sobie”.