Akcję wspiera intensywna komunikacja w mediach – m.in. kampania telewizyjna. Do 25 listopada we wszystkich głównych stacjach (TVN, Polsat, TVP1, TVP2) oraz w stacjach tematycznych ukazywać się będą 15-sekundowe spoty reklamowe. O akcji dowiedzą się też wszyscy ci, którzy 5 i 8 października usiądą przed telewizorami, by obejrzeć mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej z Armenią i Czarnogórą podczas eliminacji mistrzostw świata (Rosja 2018). Przy każdym z nich ukaże się 5-sekundowy spot.
28 października rozpocznie się również kampania radiowa w dwóch największych stacjach ogólnopolskich; RMF FM oraz Radio Zet, a także w 82 stacjach regionalnych i lokalnych.
Kampanii będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe w internecie w głównych portalach informacyjnych (np. Onet.pl i Gazeta.pl) oraz w portalach wnętrzarskich, rozrywkowych i lokalnych. Kampania otrzyma także wsparcie PR w postaci współpracy z popularnymi blogerami. Sprzęty objęte promocją będą dostępne w wybranych dużych sieciach handlowych.
Promocja ze zwrotami pieniędzy potrwa do 31 stycznia 2018 r. lub do wyczerpania puli nagród.
Koncepcję i kreację reklamową opracowała agencja Platinium Promotion, produkcją spotu zajęła się Poznańska Wytwórnia Filmowa, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Value Media.