Kraj

Amica z kontynuacją kampanii urządzeń parowych [wideo]

Działania będą prowadzone głównie w telewizji i internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqI9_92R2KWI%22%7D
Amica rozpoczyna kontynuację kampanii urządzeń parowych pod hasłem “Mężczyzna idealny szuka pary”. Promocja obejmie główny materiał reklamowy prezentowany w kampanii internetowej i telewizji. Pojawi się 30-sekundowy spot TV, krótkie reklamy na kanale YouTube, a całość zostanie uzupełniona komunikacją w mediach społecznościowych Amiki.

Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada agencja C108. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures. Przy poprzednich kampaniach Amiki pracowały domy mediowe: PHD i Value Media.