Kraj

Amino organizuje "Wybory mis polskich"

Startuje akcja aktywizująca konsumentów dla marki Amino z portfolio Unilevera.

Amino organizuje "Wybory mis polskich"
Marka Amino z portfolio Unilevera wystartowała od początku czerwca z akcją aktywizującą fanów pod hasłem “Wybory mis polskich”. Uczestnicy zabawy mogą głosować na dziewczyny mające ozdobić tysiące ceramicznych mis. Biorący udział w akcji otrzymają szansę wygrania nagród pieniężnych.
    
“Wybory mis polskich” odbywają się w dwóch etapach. Aby wziąć udział w pierwszym etapie, trwającym od 1 czerwca do 15 lipca 2015 r., należy kupić dwa produkty Amino (zupy błyskawiczne i/albo Swojskie Ziemniaczki), wybrać dziewczynę, która ma ozdobić specjalne misy i wymyślić dla niej imię. Udział w konkursie można zgłaszać SMS-em lub za pośrednictwem strony WWW. Każdego dnia trzech pomysłodawców najoryginalniejszych imion otrzyma po 100 zł, a cztery dziewczyny cieszące się największą popularnością znajdą się na ceramicznych misach. Będą one do wygrania w drugim etapie akcji, który odbędzie się w dniach 24 sierpnia – 31 października 2015 r. W tym czasie co tydzień zostanie rozlosowanych 1000 konkursowych mis oraz nagroda główna, czyli 1000 zł.  

Aktywacja będzie wspierana w internecie oraz w sklepach. Podczas trwania drugiego etapu zaplanowano także kampanię radiową. Dodatkowym wsparciem będą działania PR. Za kreacje odpowiada agencja Hackett Hamilton. Za zakup mediów odpowiada PHD.