Kraj

Reklama

AMS i VMLY&R dla T-Mobile

Za key visual kampanii odpowiada DDB Warszawa.

W walentynkowej kampanii T-Mobile “Teraz miłość ma znaczenie” zakochani będą mogli publikować w czasie rzeczywistym wyznania miłosne na nośnikach DOOH w czterech miastach Polski: w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. Na potrzeby kampanii powstał dedykowany landing page.

Zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, które będą pojawiać się od 12 lutego na nośnikach digital cityscreen. Po tym terminie publikacja życzeń na nośnikach OOH zajmie mniej niż 5 minut od ich stworzenia. Życzenia będzie można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych.

– Dobra kreacja i odpowiedni dobór kanałów reklamowych to recepta na stworzenie synergii w działaniu. Tworząc key visual projektu, wzięliśmy pod uwagę nie tylko jego aspekt artystyczny, spójność graficzną z głównym key visualem kampanii, za który odpowiada agencja DDB Warszawa, ale również dostosowaliśmy go do publikacji w przestrzeni miejskiej. Kreacja dzięki temu przyciąga uwagę i angażuje odbiorców – komentuje Michał Brzeczkowski, group account manager z VMLY&R.

Zgłoszenia można wysyłać od 8 lutego, a akcja potrwa do 14 lutego.