Kraj

AMS odświeża markę Cityinfo

Marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę.

Cityinfo – marka kontentowa AMS, otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.

Ramówkę Cityinfo tworzą treści pogrupowane w kilkunastu kategoriach. Są to m.in.: “Moje miasto”, “Poczuj historię” “Do ZOObaczenia w ZOO”. Ramówka zmieniana jest codziennie, a treści dopasowane są do nośnika i do miejsca ich wyświetlania – będąc na przystanku w Krakowie, zobaczymy inną ramówkę niż we Wrocławiu, a także inną niż na nośniku Digital Cityscreen. Dla kierowców powstała specjalna kategoria “Czas dojazdu”, która pokazuje realny czas dotarcia do najbardziej charakterystycznych punktów w mieście przy aktualnym natężeniu ruchu.

Cityinfo w nowej odsłonie można zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi,
Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i we Wrocławiu. Oprócz Cityinfo AMS posiada jeszcze dwa kanały kontentowe dostępne w wyodrębnionej z segmentu DOOH kategorii video out-of-home, którą charakteryzuje dłuższy kontakt widza z komunikatem i tym samym możliwość przykucia uwagi bardziej złożonymi treściami. Są to Traffic
TV (dla pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej) i Move TV (dla odwiedzających kluby fitness w największych polskich miastach).