Kraj

Andrzej Pągowski dla Sukcesji

Plakaty promujące akcje promocyjne w łódzkim centrum handlowym przygotował znany grafik.

W łódzkim centrum handlowym Sukcesja można było zobaczyć plakaty Andrzeja Pągowskiego zaprojektowane do filmów Krzysztofa Kieślowskiego. Teraz łodzianie dowiadują się o loterii Sukcesji m.in. z plakatów i billboardów jego projektu.
Pomysł na plakat loterii Sukcesji Andrzej Pągowski zaczerpnął z filmu. Plakat nawiązuje do disneyowskiego filmu “Odlot”. Rodzina leci na balonie pełnym nagród do Sukcesji, aby miło spędzić tam czas.
Loteria rozpoczęła się 20 maja i potrwa pięć tygodni. Losowania nagród będą organizowane w każdą niedzielę. Aby wziąć udział w zabawie, należy zrobić zakupy w sklepach lub punktach usługowych na terenie Sukcesji za kwotę 50 zł.W finałowym losowaniu 19 czerwca nagrodą główną będzie Kia Sportage. Każdy, kto weźmie udział w loterii, otrzyma też nagrodę gwarantowaną m.in. kupony rabatowe na zakupy w Sukcesji. Odsłony kampanii w sumie w Łodzi znajdą się na ponad 1000 nośników (w tym autobusy, tramwaje, windy oraz outdoor). Media na potrzeby kampanii kupuje dział marketingu Sukcesji we własnym zakresie.