Kraj

Ania Starmach ambasadorką marki Basia

Za kampanię odpowiadają agencje Reprise i Initiative należące do grupy Mediabrands oraz Timecode Film Production.

Ania Starmach ambasadorką marki Basia
Firma GoodMills Polska po raz pierwszy zdecydowała się zaangażować znaną osobę do udziału w promocji linii mąk Basia. Wybór padł na Anię Starmach, kucharkę, autorkę książek kucharskich i portalu kulinarnego aniastarmach.pl, znaną przede wszystkim jako jurorka polskiej edycji programów “MasterChef” (obok Michela Morana i Magdy Gessler) i “MasterChef Junior” (obok Michela Morana i Mateusza Gesslera).

Strategię komunikacji przygotowały zespoły non standard i social quality agencji Reprise. Obecny etap kampanii obejmuje akcję sponsoringową w telewizji, promocję w mediach społecznościowych oraz poradniki kulinarne. Reprise zajmuje się też obsługą reklamową marki Basia w social mediach i wsparciem strony basiazsercem.pl.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative, a za produkcję spotów – Timecode Film Production.

Wartość budżetu i czas trwania kampanii nie zostały podane.