Spółka Animex, właściciel takich marek jak Morliny czy Krakus, debiutuje w nowym dla siebie segmencie – w kategorii mrożonek.
Marketer wprowadził właśnie na rynek pod marką Morliny linię mrożonek na bazie mięsa z drobiu. Są to udka pieczone z kurczaka, skrzydełka pieczone, kebab drobiowy oraz panierowane nuggetsy i polędwiczki.
– Chcemy rozwijać się w kategoriach rosnących i charakteryzujących się relatywnie wysoką marżą, a taką z naszego punktu widzenia jest kategoria mrożonek. W tym segmencie dotychczas reprezentowane były dania mączne, rybne oraz warzywne, a prawie nie istniała oferta mrożonek na bazie mięsa drobiowego. Nasza oferta ma na celu zagospodarowanie tej luki rynkowej – mówi Bartosz Ponikło, kierownik ds. kategorii w Animeksie.
Mrożonki Morliny pozycjonowane są jako wysokiej jakości szybkie danie obiadowe na bazie dietetycznego mięsa drobiowego.
Marketer nie zdradza dokładnych udziałów, jakie w tej kategorii chce osiągnąć. – Chcemy konsekwentnie budować nasze udziały w tym segmencie rynku i choć nie jest to strategiczna kategoria produktowa w portfolio Animeksu, mamy zamiar stać się w przyszłości istotnym graczem na rynku mrożonych dań gotowych – mówi Ponikło.
W kategorii mrożonek najpoważniejszymi graczami na rynku polskim są: Hortex, Frosta i Bonduelle.
Obecnie oferta Animeksu wspierana jest działaniami PR. Szczegóły dotyczące ewentualnej kampanii reklamowej nowości nie zostały ujawnione.