Kraj

Animex promuje barszcz Krakus na Facebooku

Obsługą kampanii zajęła się Change Serviceplan.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCl-b3RsS6-Q%22%7D
Animex we współpracy z agencją Change Serviceplan przygotował akcję wspierającą markę Krakus.  Na kampanię składa się seria filmów, w których przewodnim zabiegiem jest zestawienie na przedzielonym ekranie dwóch podejść do gotowania – profesjonalnego i amatorskiego.  Pierwszy spot prezentuje dwa sposoby na wigilijny barszcz. Kampania potrwa przez cały grudzień na profilu marki na Facebooku, a kolejne filmy z tego cyklu będą pojawiać się rotacyjnie.