Kraj

Personalia

Top news

Anna Jurczyńska managing & creative directorem w Streetcomie

W toku swojej kariery zarządzała agencjami i działami kreacji Master Brand, Defacto czy Prowokator.

Do zespołu Streetcomu, agencji specjalizującej się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów, dołączyła Anna Jurczyńska. Na nowo utworzonym stanowisku managing & creative directora pokieruje zespołem kreacji i komunikacji. W zakresie jej odpowiedzialności jest tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych dla klientów, czynny udział w pracach nad przetargami, a także współtworzenie strategii rozwoju marek i produktów własnych.
 
Anna Jurczyńska pracuje w branży od ponad 20 lat. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów dla takich marek jak: BNP Paribas, Coca-Cola Hellenic, Storck, General Motors, PZU, Roche, Pekao SA, Jeronimo Martins, Colian Jutrzenka, Kamis i inni. W toku swojej kariery zarządzała agencjami i działami kreacji Master Brand, Defacto czy Prowokator.
 
W agencji Streetcom na nowo utworzonym stanowisku jest odpowiedzialna za współtworzenie strategii rozwoju Streetcomu i Hash.Fm by Streetcom oraz własnej społeczności nano- i mikroinfluencerów (ponad 0,5 mln osób), tworzenie strategii komunikacji i kreacji dla marek własnych oraz projektów klienckich, a także zarządzanie zespołami kreacji i komunikacji.