Kraj

Personalia

Media

Top news

Anna Nazar dyrektor zarządzającą domu mediowego Mido

Z branżą mediową związana jest od 20 lat. Pracowała w Zenithmedia, Mediacom i OMD.

Anna Nazar została dyrektor zarządzającą domu mediowego Mido oraz komórki odpowiedzialnej za rozwój i badania. Jej zadania to: tworzenie i realizacja strategii rozwoju domu mediowego Mido, opracowanie i wdrożenie oferty z zakresu R&D, client service, new business, nadzór nad zespołem mediowym składającym się ze specjalistów wszystkich obszarów związanych z komunikacją mediową.

Z branżą mediową związana jest od 20 lat. Pracowała w agencjach Zenithmedia, Mediacom, OMD dla takich marketerów jak: Procter & Gamble, Danone, Heineken Company (Grupa Żywiec), Bayer, McDonald’s, Lotte Wedel, Hortex, Huawei, Provident czy PZU. Obecnie prowadzi własną firmę NazarCom specjalizującą się w consultingu, jest też wykładowcą akademickim. Fascynuje ją rozwój i optymalizacja biznesów, a w szczególności wykorzystanie analityki biznesowej.

Agencja mediowa Mido jest częścią ekosystemu komunikacyjnego Chapter2, w skład którego wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB & The Milkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.