Kraj

Anna Polska marketing managerem marek premium Eris

W wyniku rotacji wewnątrz firmy Anna Polska objęła stanowisko marketing managera kosmetyków Dr Irena Eris i dermokosmetyków Pharmaceris. Marketer debiutuje z nową linią słoneczną Pharmaceris.

Anna Polska objęła stanowisko marketing managera w pionie marek premium w Laboratorium Kosmetycznym “Dr Irena Eris”. Jest odpowiedzialna za takie marki jak Dr Irena Eris czy Pharmaceris. Poprzednio przez kilka miesięcy była marketing managerem marki Lirene. Obecnie stanowisko to objęła Joanna Orfinger, która poprzednio zajmowała się brandami premium.

Polska z firmą kosmetyczną związana jest od kilku lat. Zaczynała w strukturach marketingowych dermokosmetyków Pharmaceris.

Jednym z pierwszych wydarzeń marketingowych, w których uczestniczyła już jako marketing manager, jest wprowadzenie do aptek nowej, 15. linii produktów Pharmaceris S. Jest to pierwsza kompletna przeciwsłoneczna seria dermokosmetyków sprzedawanych pod tą marką. W jej skład wchodzą cztery produkty. Marketer nie przewiduje niezależnej kampanii reklamowej dla tej linii. Obecnie prowadzone są działania reklamowe m.in. w telewizji dla całego brandu Pharmaceris.

Według danych spółki na podstawie IMS za luty br. wartość rynku dermokosmetyków wynosi ok. 850 mln zł, a jego dynamika wzrostu wyniosła 9 proc. Udziały wartościowe Pharmaceris w tym segmencie wyniosły 4,5 proc. i stała się dzięki temu trzecią marką na rynku. Liderem jest Vichy (L’Oreal Polska). Udziały pozostałych graczy nie są znane.