Kraj

Anna Sztejter dołącza do Newonce.media

Obejmie stanowisko business development directora.

Anna Sztejter dołącza do zespołu Newonce.media, gdzie pracować będzie na stanowisku business development directora.
Anna Sztejter przez 18 lat związana była z agencjami reklamowymi i PR. Jest współtwórczynią agencji Bridge2Fun. Doświadczenie w działaniach komunikacyjnych rozwijała we współpracy z takimi markami, jak: T-Mobile, Showmax, Orange, Telekomunikacja Polska, P4 Play, Dell, PKO Bank Polski i wiele innych.

Anna Sztejter była deputy managing directorem Bridge2Fun, managing directorem Cohn & Wolfe, account directorem i managerem w agencji Grey, TestardoRedCell, TestardoBates i Testardo PR.

Newonce.media to grupa mediowa, w skład której wchodzą Newonce.net – portal internetowy, “Newonce.paper” – magazyn drukowany, i Newonce.radio – radio internetowe. Portal odwiedza ponad ćwierć miliona użytkowników miesięcznie, którzy generują ponad dwa miliony odsłon. 72 proc. użytkowników jest w wieku 18-24 lat, 24 proc. w wieku 25-34 lat, najczęściej publikowane treści dotyczą muzyki, kina, seriali i mody ulicznej. Założycielem i CEO grupy jest Michał Michalski, a działem marketingu i produkcji kieruje Alicja Szewczyk.