Kraj

Reklama

Top news

Answear.com z wiosenną kampanią na 11 rynkach

Za kreację odpowiada Feeders Agency, za zakup mediów na rynku polskim i części rynków europejskich – OMD.

Wiosenna kampania internetowego sklepu modowego Answear.com, obejmująca telewizję oraz internet (display), wystartowała 17 kwietnia br. w 11 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Cyprze oraz Słowenii.

To druga odsłona kampanii pod hasłem “Lifespiration Starts Here!”, pierwsza została zrealizowana w styczniu i lutym br. – Zachęcamy do eksperymentowania, poszukiwania, testowania różnych form i norm w zależności od naszego humoru, oczekiwań czy okazji. W modzie jak i w życiu ważna jest też zabawa i dystans. W dzisiejszych pełnych presji czasach może pomóc nam to odnaleźć wewnętrzną równowagę – przekonuje Katarzyna Kaczmarczyk, marketing manager, Answear.

Za kreację i koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja Feeders Agency, za zakup mediów na rynku polskim i części rynków europejskich – dom mediowy OMD. Spot wyreżyserowany przez Alana Willmanna i wyprodukowany przez Warsaw Creatives zrealizowano w RPA. Stylizacje stworzył Łukasz Witek, główny stylista Answear. W reklamie wykorzystano pochodzący z 2016 r. utwór „Surfin” Kida Cudiego z udziałem Pharrella Williamsa.