Ruszyła kampania reklamowa Antybatonu – nowego produktu marki Łowicz (Grupa Maspex).
W ramach kampanii wprowadzającej ten produkt na rynek agencja opracowała ideę komunikacji 360. Produkt przedstawiony jest w niej jako superbohater ratujący nas w chwilach, gdy dokucza nam głód albo kuszą nas słodkie przekąski. Całość utrzymana jest w konwencji czołówek filmów i seriali o superbohaterach oraz w rytmie piosenki, do której muzykę stworzył Olaf Deriglasoff.
Spot kampanijny będzie emitowany w telewizji, social mediach (Facebook, Instagram), VoD oraz YouTube. Towarzyszą mu kreacje digitalowe emitowane jako pre-rolle na YouTube oraz instastories na Instagramie. Dodatkowo zaplanowano działania niestandardowe z influencerami na TikToku i YouTube. Kreację przygotowała agencja Feeders, za zakup mediów odpowiada Starcom. Spoty reklamowe wyreżyserował Karol Kołodziński. Za postprodukcję odpowiada BadiBadi.