Kraj

Apap rusza z nową komunikacją reklamową [wideo]

Jest to pierwszy spot dla marki Apap zrealizowany przez agencję AżTuNagle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F36_2vcoNoGU%22%7D
Apap z portfolio USP Zdrowie wystartował z nową komunikacją, która wspiera konsumentów w czasie globalnej pandemii. Jest to pierwszy spot wizerunkowy w ponad 20-letniej historii marki. Fabuła opowiada o tym, że w niepewnych czasach, kiedy wszystko dynamicznie się zmienia, ludzie wracają do tego, co jest dla nich ważne, i do tego, co znają.

Jest to pierwszy spot dla marki Apap zrealizowany przez agencję AżTuNagle. Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Media zaplanował i kupił Wavemaker.