Kraj

Apap startuje z nową kampanią [wideo]

Za komunikację marki Apap odpowiada AżTuNagle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvsH0luZSyFY%22%7D
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii “Ani chwili nie trać na ból”. Bohaterem spotu telewizyjnego jest marynarz pracujący na co dzień na statku handlowym.

Za komunikację marki Apap odpowiada AżTuNagle. Media dla USP Zdrowie planuje i kupuje Wavemaker.