Zagranica

Apple uwodzi powodzią kolorów

"Color Flood" to spot podkreślający możliwości wyświetlacza Liquid Retina w smartfonie iPhone XR.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fd8LJXcQhD0k%22%7D
W filmie tłum biegaczy w jednoczęściowych kombinezonach, wykonując efektowne skoki i salta, wypełnia ulice sennego miasta. Pod koniec nakręconego w Pradze spotu pojawia się hasło “Zrób miejsce dla koloru”. Z feerią barw i dynamizmem biegaczy kontrastuje spokojna melodia “Come Along” Cosmo Sheldrake’a.

Za produkcję filmu wyemitowanego w amerykańskiej telewizji po raz pierwszy 29 grudnia ub.r. odpowiadała firma Morton Jankel Zander (MJZ) z Los Angeles. Spot wyreżyserował Rupert Sanders, który pracował wcześniej m.in. dla marek Jordan, Adidas, Verizon, Reebok i Microsoft. Za reklamę gry wideo “Halo 3: ODST” otrzymał Złotego Lwa w Cannes w 2010 r.